دکتر صدیقه ببران

دکتر صدیقه ببران

عضو هیأت علمی گروه ارتباطات دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه
دکتر صدیقه ببران

دکتر صدیقه ببران

عضو هیأت علمی گروه ارتباطات دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه

حضور دکتر صدیقه ببران در نشست مدیریت رسانه و شبکه های اجتماعی در چهارمین همایش بین المللی مدیریت رسانه

  

رییس چهارمین همایش بین المللی مدیریت رسانه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با بیان اینکه این همایش با حضور اساتید و پژوهشگرانی از ایران، سوئد، نیوزیلند، آذربایجان، افغانستان و آلبانی روز دوشنبه (هشتم آبان) در دانشگاه صدا و سیما برگزار خواهد شد، اظهار داشت: در این دوره از همایش چهار نشست تخصصی و چند سخنرانی علمی خواهیم داشت.

محمود اسعدی افزود: 'شبکه های اجتماعی و مدیریت رسانه' از جمله این نشست هاست که با حضور تیموتی مورفی از نیوزیلند، محمد فهیم دشتی از افغانستان، وصاله ماهرقیزی از جمهوری آذربایجان، لوزاتی ابن اندونی از آلبانی و صدیقه ببران برگزار خواهد شد.

وی توضیح داد: علی اکبر فرهنگی بنیانگذار علم مدیریت ارتباطات و رییس شورای سیاستگذاری چهارمین همایش بین المللی مدیریت رسانه با عنوان 'مدیریت رسانه و توسعه '، باقر ساروخانی بنیانگذار جامعه شناسی ارتباطات و استاد ممتاز داشگاه تهران با عنوان 'کودکان و رسانه های جمعی از منظر مدیریت رسانه ' و محسن بنی هاشمی عضو هیات علمی همایش با عنوان 'علوم شناختی ' در این همایش سخنرانی می کنند.

رییس چهارمین همایش بین المللی مدیریت رسانه اضافه کرد: مهمترین مسائل مورد نظر در مدیریت رسانه در ایران و جهان در این همایش که با همکاری وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی، دانشگاه سوره، دانشگاه صدا و سیما، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه فرهنگ، ماهنامه چهره های ماندگار و نهادهای رسانه ای برگزار می شود، مورد بررسی قرار می گیرد.

به گفته اسعدی، وحید عقیلی عضو هیات علمی چهارمین همایش بین المللی مدیریت رسانه نیز در نشست ' انگاره مدیریت رسانه و سیاست رسانه ای' شرکت می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.