دکتر صدیقه ببران

دکتر صدیقه ببران

عضو هیأت علمی گروه ارتباطات دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه
دکتر صدیقه ببران

دکتر صدیقه ببران

عضو هیأت علمی گروه ارتباطات دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه

معاون برق و انرژی وزیر نیرو در دیدار با مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو: جایگاه مهم روابط عمومی‌ها در انعکاس خدمات صنعت برق

 


 


  
 

معاون برق و انرژی وزیر نیرو گفت: در مدیریت تقاضای برق نمی توان دستوری عمل کرد و باید در ارتباط مستقیم و بیشتر با مردم، از آنها یاری خواست.

همایون حائری معاون برق و انرژی وزیر نیرو در نشست با مدیرکل و همکاران روابط عمومی وزارت نیرو با بیان اینکه روابط عمومی در دنیای امروزعلمی است که روز به روز جایگاه خود را بیشتر باز می کند، گفت: ارتباط خوب با روابط عمومی باعث می شود اطلاعات واقعی به مردم برسد و این یک نیاز اساسی برای صنعت برق است.

وی ادامه داد: در حادثه بارش سنگین برف و بروز برخی مشکلات در شبکه برق در اثر شدت بارش‌ها از دیروز تاکنون، روابط عمومی باید علاوه بر انتقال سریع مشکلات مردم، خدمات شبانه‌روزی همکاران صنعت برق را نیز گزارش دهد تا مردم از پایداری خدمات اطمینان داشته باشند.

حائری با بیان اینکه زمانی می توانیم اهداف بزرگ را انجام و برق پایدار مردم را تامین کنیم که بتوانیم راحت‌تر با مردم ارتباط بگیریم، ادامه داد: کارهای بزرگی از جمله مدیریت شدت و مصرف انرژی را آغاز کرده‌ایم که به صورت لحظه‌ای در زمان پیک مصرف برق، رشد مصرف پایش و کنترل شده و به راحتی بتوانیم آن را مدیریت کنیم.

وی افزود: در این زمینه برای هر شرکت توزیع تکلیفی را مشخص کرده‌ایم تا با این مدیریت مصرف، در اصل یک نوع سرمایه‌گذاری کرده باشیم، اما در مدیریت تقاضا نمی توان دستوری عمل کرد و باید در ارتباط مستقیم و بیشتر با مردم، از آنها یاری خواست.

معاون برق و انرژی وزیر نیرو در پایان با اشاره به تلاش گسترده صنعت برق برای بهترین عملکرد گفت: برق جزو کارهایی است که عملکرد مثبت و ثبات خدمات در آن نامحسوس است و این جزو ماموریت‌های روابط عمومی‌هاست که این خدمات را به مردم منعکس کنند.

در ادامه، مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو با اشاره به ضرورت همکاری و همراهی بیشتر با روابط عمومی‌های شرکت‌های برق استانی گفت: باید بتوانیم برای طرح‌های بزرگ در صنعت برق پیوست فرهنگی تهیه کرده و در آن برای انجام کار کیفی و ارتباط بیشتر با ذی‌نفعان تلاش کنیم.

صدیقه ببران ادامه داد: یکی از عرصه مهم برای ارائه توانمندی‌ها و دستاوردهای صنعت برق، موضوع نمایشگاه‌ها است که باید در زمینه برگزاری این رویداد در سطح بین‌المللی و منطقه‌ای اقدامات موثری داشته باشیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم داری بور چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت 10:11

فوق العاده اید خانم دکتر و بی نظیر...مبارک باشه سمت جدیدتون.لایق بهترین ها هستید

سپاسگزارم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.