دکتر صدیقه ببران

دکتر صدیقه ببران

عضو هیأت علمی گروه ارتباطات دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه
دکتر صدیقه ببران

دکتر صدیقه ببران

عضو هیأت علمی گروه ارتباطات دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه

جلسه دفاع از رساله دکتری " اولین مدل بومی هم افزایی رسانه‌های جمعی در توسعه ارتباطات میان فرهنگی" برگزار شد

 


در جلسه دفاع از رساله دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات با عنوان « بررسی نقش رسانه‌های جمعی در جهت توسعه ارتباطات میان فرهنگی و ارائه مدل هم افزایی رسانه‌ها »، با راهنمایی دکتر صدیقه ببران  و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، محمد مجاور شیخان ضمن تأکید بر ضرورت بازبینی نقش رسانه‌های جمعی کشورمان در اکوسیستم فرهنگی جهانی، "اولین مدل بومی هم افزایی رسانه‌های جمعی در توسعه ارتباطات میان فرهنگی" را ارائه کرد.

 

در این جلسه که با حضور استاد راهنما دکتر صدیقه ببران، استاد مشاور دکتر علی اصغر کیا، داوران دکتر افسانه مظفری، دکتر عباس اسدی و دکتر داوود نعمتی انارکی برگزار شد، پس از ارائه دانشجو، داوران خارجی از دانشگاه‌های علامه طباطبایی و دانشگاه صدا و سیما و نیز مدیرگروه ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات بر ساختار علمی پژوهش ارائه شده ، تأکید کردند و آن را به لحاظ موضوعی و روشمندی علمی، نوآورانه دانستند.

در ادامه دکتر صدیقه ببران به عنوان استاد راهنما نیز در سخنانی، ارتباطات میان فرهنگی را راهی برای گسترش صلح در سطح جهان  دانست و گفت: ارتباطات میان فرهنگی، بستری است که در درون آن ارتباطات درون فرهنگی ساری و جاری است، و راه حضور در منظومه ارتباطی نوین جهانی، از همدلی درون مرزها و تلاش برای ترویج گفتمان صلح طلبانه در بیرون از مرزها می گذرد. وی اظهار امیدواری کرد دستگاه‌های ذیربط به ویژه سازمان‌های رسانه‌ای از نتایج این پژوهش بهره مند شوند.

 

این رساله پس از دریافت نظرات داوران و ارائه نقطه نظرات اساتید حاضر در جلسه و بحث و تبادل نظر، با درجه عالی (20) مورد پذیرش قرار گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.