دکتر صدیقه ببران

دکتر صدیقه ببران

عضو هیأت علمی گروه ارتباطات دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه
دکتر صدیقه ببران

دکتر صدیقه ببران

عضو هیأت علمی گروه ارتباطات دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه

همزمان با کنفرانس ملی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی چاپ دوم کتاب مبانی سواد رسانه ای به بازار آمد


  
 این کتاب از سوی دکتر #صدیقه_ببران، استاد علوم ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز و همکاران او افسون حضرتی و مهران بهروزفغانی ترجمه شده و تلاشی است برای معرفی مبانی و مفاهیم نظری و عملیاتی «سواد رسانه‌ای».

با توجه به اینکه هم اکنون جهان رسانه ای امروز چنان ما را با پیام های خود بمباران کرده و دنیای واقعی را مغلوب خویش ساخته که به ندرت می توانیم واقعیت را از مجاز تمییز و تشخیص دهیم؛ در این کتاب تلاش شده تا با ارائه چشم اندازی وسیع و روشن، مخاطبان در تمییز دنیای واقعی از دنیای رسانه ای راهنمایی شوند.

 همچنین  #پاتر در این کتاب با پرداخت جامع نظری و عملی به مقوله سواد رسانه ای، برنامه عملی مطلوبی را در اختیار دانشجویان رشته ارتباطات قرار می دهد که با بهره مندی از این برنامه و توسعه و تقویت مهارت های لازم ، می توان سواد رسانه ای خود و جامعه را افزایش داد.

 این اثر که گزیده ای از کتاب سواد رسانه ای دکتر #جیمز_پاتر است؛ به کوشش عضو هیئت علمی کنفرانس ملی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی، سرکار خانم دکتر #صدیقه_ببران و همکاران وی ترجمه و توسط  نشر تأویل منتشر شده و هم اکنون در فروشگاه های کتاب به

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.