دکتر صدیقه ببران

دکتر صدیقه ببران

عضو هیأت علمی گروه ارتباطات دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه
دکتر صدیقه ببران

دکتر صدیقه ببران

عضو هیأت علمی گروه ارتباطات دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه

چند زبانه شدن ایران کالا منجر به سرمایه گذاری خارجی می شود

 

 

 

صدیقه ببران، مدرس ارتباطات در دانشگاه و مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو با تاکید بر نقش مهم رسانه در اقناع و ترغیب مخاطبان گفت: رسانه در صورتی می تواند روی مخاطب اثرگذار باشد که ابتدا اخلاق رسانه ای یعنی درست گویی و صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهد و دوم آنکه پیامش را به صورت حرفه ای به مخاطب منتقل کند.

این مدرس ارتباطات تاکید کرد در صورتی که شبکه ایران کالا ظرفیت های اقتصادی ایران را به خوبی معرفی کند و امکان چند زبانه شدن برنامه های تلویزیونی را فراهم کند، می تواند فرصت های خوبی برای سرمایه گذاری خارجی ایجاد کند.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو در ادامه با اشاره به کمبود منابع آبی در سال 97 خاطر نشان کرد: باید با اتکا به توان داخلی و بهره گیری از فناوری کشورهای خارجی به سمت انرژی های تجدیدپذیر همچون انرژی خورشیدی برویم چرا که کمترین میزان آلایندگی را دارد و برای نسل های بعدی نیز باقی خواهد ماند.

ببران توجه به گردشگری را از دیگر عوامل شکوفایی اقتصاد برشمرد و اظهار کرد: کشورمان پتانسیل های زیادی برای گردشگری دارد. جاذبه های فرهنگی و اکوتوریستی ایران فراوان است اما وجود  قوانین و مقررات بازدارنده، نبود هتل کافی و فراهم نشدن زیرساخت های گردش مالی مانعی برای شکوفایی گردشگری و ارزآوری است.

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.