دکتر صدیقه ببران

دکتر صدیقه ببران

عضو هیأت علمی گروه ارتباطات دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه
دکتر صدیقه ببران

دکتر صدیقه ببران

عضو هیأت علمی گروه ارتباطات دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه

صدیقه ببران: دولت ها باید به دسترسی مردم به حوزه های اطلاعات و ارتباطاتی اهتمام ورزند

  


دکتر صدیقه ببران به خبرنگار خبرگزاری سیناپرس در مورد اهمیت روز جهانی «ارتباطات و روابط‌عمومی» گفت: یکی از علت‌های اهمیت این روز این است که از امکانات عصرجدید که عصر اطلاعات و ارتباطات است، به خوبی بهره مند شویم و چه میزان از این فرصت استفاده کنیم. چرا که دردوره ای از زمان قرار گرفته ایم که در حوزه ارتباطی با چند سال گذشته متفاوت است.

 

وی با بیان اینکه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی یادآوری می‌کند که دسترسی به اطلاعات جزو حقوق بشراست و باید در اختیار همگان قرار بگیرد، اظهار کرد: دولت ها و حاکمیت‌های متعدد باید بر دسترسی مردم از طریق اینترنت به حوزه اطلاعاتی و ارتباطاتی اهتمام ورزند. چرا که اینترنت به عنوان ستون فقرات جامعه ارتباطاتی در کشورقرار دارند.

 

این عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به توسعه کشور درعرصه فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطاتی اشاره کرد و گفت: باید در کشور رتبه‌های بالاتری از توسعه را بدست آوریم که با عملی کردن شعار روز جهانی «ارتباطات و روابط عمومی»، این مهم محقق می یابد. چرا که همه مشاغل ما  با عرصه فناوری های اطلاعات و ارتباطاتی گره خورده است.

 

ببران ادامه داد: وقتی به رتبه‌های بالاتر توسعه ای در کشور دست پیدا می‌کنیم که به عنوان دست‌اندرکاران سیاست گذار توسعه کشور در این جهت همه توان خود را بکار بگیریم.

 

وی با بیان اینکه در روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی انتظار می‌رود تا در حوزه روابط عمومی پیشرو باشیم، تصریح کرد: یکی از مهمترین بحث هایی که در دنیای امروز مطرح است اینست که چه میزان روابط عمومی ها توانسته اند در این حوزه با مخاطب و سازمان های خود موفق باشند که این مسئله برخورداری از برنامه های راهبردی را می طلبد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.